Wednesday, March 11, 2009

Tajuk Yang Ketiga .....






Taman Tema...



Di sekitar Singapura , Di Timur , Di Pasir ris ada 'Taman Tema' yang dikenali sebagai 'Escape Theme Park' terdapat pelbagai permainan di situ . Untuk masuk ke dalam , kita dikehendaki membayar $16 dolar. Sesuai untuk semua peringkat umur..... Tetapi untuk permainan yang tertentu. Permainan di situ ada pelbagai macam seperti , Rumah Hantu , Pelangi , Cawan pusing-pusing(agak-agak sahaja!) Jikalau mahu masuk , ada yang memigang "Funky Card" . Terakhir saya di situ adalah pada umur 12. Kalau nak pergi sekarang , maklumlah , nanti orang tua cakap , " Macam budak kecik!". Biasalah! Tetapi , kalau saya mahu pergi mungkin saya ke sana bersama rakan-rakan saya . Perasaan saya ketika di situ cuma , " Gembira!". Saya harap , saya dapat ke sana lagi..........




Taman Tema yang ingin dilawati......




Tamna yang ingin saya lawati , ialah Genting Highlands ...... Saya sudah pergi sebanyak 5 kila . Terakhir saya pergi adalah tahun lepas . Walaupun sudah pergi , saya ingin melawat di situ lagi kerana permainan di situ lebih menarik dari Taman Tema di Singapura. Saya ingin sekali ke situ tetapi , jikalau di situ harus hati-hati kerana , kalau perempuan , mereka harus pigang ketat begnya. Biasalah , pencuri boleh merampas beg . Saya tidak sabar ke Genting Highlands.....



Posted by Our Blog :) at 5:59 PM